Opgelost door Groupon Nederland: Door foute/geen informatie nutteloze bon gekocht,geen geld terug!
Details
De klacht
24 Apr. kocht ik bij GROUPON 6 huidverj. IPL behandelingen.Deze beh. moeten om de 2 wk. gebruikt worden en zouden samen dus 12 wk. moeten duren.
De bon is geldig t.m 16-10 dus bruikbaar in de zomer.
G. heeft geen info vermeld dat je met bepaalde medicatie geen gebruik kunt maken van IPL en niet dat je gedurende de 12 wk. niet in de zon mag komen met je gezicht verder mag je 3 wk.ervoor en 3 wk. erna niet in de zon dus samen ged. 18 weken niet in de zon ged. de zomer......?!
Ik kwam aan deze info omdat ik deze week had willen gaan voor de behandeling en ging googlen omdat ook bij de partner van G. waar de bon te besteden is geen verdere info staat.
Alleen info over resultaat en dat het om de 2 weken is.
Ik had de bon nooit gekocht als ik dit geweten had .
Ik krijg geen geld terug , G. beweerd dat de info op de site van partner staat.
A-ben niet verplicht door te klikken
B-bij partner staat niets hier over ,heb ik ook aangetoond via email
De oplossing
Geld terug of credits,dit is pure misleiding net zoiets als een papaplu verkopen waar je niet mee in de regen mag.............
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.