Opgelost door Groupon Nederland: Door foute/geen informatie nutteloze bon gekocht,geen geld terug!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29024
Gebruiker
lissajoosse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

24 Apr. kocht ik bij GROUPON 6 huidverj. IPL behandelingen.
Deze beh. moeten om de 2 wk. gebruikt worden en zouden samen dus 12 wk. moeten duren.
De bon is geldig t.m 16-10 dus bruikbaar in de zomer.
G. heeft geen info vermeld dat je met bepaalde medicatie geen gebruik kunt maken van IPL en niet dat je gedurende de 12 wk. niet in de zon mag komen met je gezicht verder mag je 3 wk.ervoor en 3 wk. erna niet in de zon dus samen ged. 18 weken niet in de zon ged. de zomer......?!
Ik kwam aan deze info omdat ik deze week had willen gaan voor de behandeling en ging googlen omdat ook bij de partner van G. waar de bon te besteden is geen verdere info staat.
Alleen info over resultaat en dat het om de 2 weken is.
Ik had de bon nooit gekocht als ik dit geweten had .
Ik krijg geen geld terug , G. beweerd dat de info op de site van partner staat.
A-ben niet verplicht door te klikken
B-bij partner staat niets hier over ,heb ik ook aangetoond via email

De oplossing

Geld terug of credits
,dit is pure misleiding net zoiets als een papaplu verkopen waar je niet mee in de regen mag.............

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Lissa,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo gelopen is. Wij zullen de situatie gelijk uitzoeken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail en met een passende oplossing komen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    lissajoosse
    Datum
    Heb een mailtje ontvangen via de klantenservice dat ik het aankoopbedrag in credits terug krijg.
    Dit vind ik voor mij persoonlijk een goede oplossing en geen probleem omdat ik vaak schoonheidsbehandeling via Groupon koop dus ze worden wel weer besteed maar kan me voorstellen dat als je dit niet zou doen dat je dan je geld terug wilt hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lissajoosse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen