Klacht Groupon Nederland: eeng eboekt vierdaagse reis komt neer op een tweedaase reis. Dat is mijns inziens misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300763
Gebruiker
fiets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar dagen geleden heb ik via Groupon twee vouchers gekocht voor een vierdaagse reis naar Barcelona. Daar wil ik met mijn nichtje naar toe. Daarna heb ik de vouchers ingeleverd bij Gomundo de reisorganisatie. Details over deze reis kreeg ik pas na de boeking.
Ik kan u niet vertellen hoe teleurgesteld ik ben na ontvangst van de reisinformatie. Die is als volgt:
Aankomst Barcelona op dag 1 is 20:10 uur op het vliegveld. Dat wil zeggen op z’n vroegst om 22:00 uur aankomst in het hotel als alles meezit !
Vertrek op dag 4 is de vlucht van 13:45 uur dwz wij moeten op zijn laatst om 11:45 op het vliegveld zijn, dus op zijn laatst om 10:00 uur vertrek uit het hotel naar het vliegveld.
Een geboekte vierdaagse reis wordt zo gereduceerd tot een tweedaagse reis.
Gomundo wil de reis niet annuleren en gaat zelfs helemaal niet in op het feit dat de vierdaagse reis in de praktijk een tweedaagse reis blijkt te zijn. Ze bieden wel een extra nacht aan tegen bijbetaling van 250 euro (vierdaagse reis kost 279 eur pp)
De klantenservice van Groupon zegt dat ik deze actie kan herroepen. Dat blijkt dan in de praktijk weer niet te kunnen. In de voorwaarden staat dat het recht van annuleren vervalt op het moment dat de vouchers ingeleverd zijn. Dat snap ik natuurlijk maar wat wringt is dat noch Gomundo noch Groupon inhoudelijke ingaan op het feit dat een vierdaagse reis in de praktijk neerkomt op een tweedaagse reis. Kan dit zomaar?

De oplossing

geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat ze alleen iets doen als Gomundo iets doet. Groupon voelt zich niet aangesproken en Gomundo is absoluut niet geinteresseerd. Jammer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen