Klacht Groupon Nederland: eeng eboekt vierdaagse reis komt neer op een tweedaase reis. Dat is mijns inziens misleiding

fiets

Een paar dagen geleden heb ik via Groupon twee vouchers gekocht voor een vierdaagse reis naar Barcelona. Daar wil ik met mijn nichtje naar toe. Daarna heb ik de vouchers ingeleverd bij Gomundo de reisorganisatie. Details over deze reis kreeg ik pas na de boeking.
Ik kan u niet vertellen hoe teleurgesteld ik ben na ontvangst van de reisinformatie. Die is als volgt:
Aankomst Barcelona op dag 1 is 20:10 uur op het vliegveld. Dat wil zeggen op z’n vroegst om 22:00 uur aankomst in het hotel als alles meezit !
Vertrek op dag 4 is de vlucht van 13:45 uur dwz wij moeten op zijn laatst om 11:45 op het vliegveld zijn, dus op zijn laatst om 10:00 uur vertrek uit het hotel naar het vliegveld.
Een geboekte vierdaagse reis wordt zo gereduceerd tot een tweedaagse reis.
Gomundo wil de reis niet annuleren en gaat zelfs helemaal niet in op het feit dat de vierdaagse reis in de praktijk een tweedaagse reis blijkt te zijn. Ze bieden wel een extra nacht aan tegen bijbetaling van 250 euro (vierdaagse reis kost 279 eur pp)
De klantenservice van Groupon zegt dat ik deze actie kan herroepen. Dat blijkt dan in de praktijk weer niet te kunnen. In de voorwaarden staat dat het recht van annuleren vervalt op het moment dat de vouchers ingeleverd zijn. Dat snap ik natuurlijk maar wat wringt is dat noch Gomundo noch Groupon inhoudelijke ingaan op het feit dat een vierdaagse reis in de praktijk neerkomt op een tweedaagse reis. Kan dit zomaar?

geld terug

fiets
dat ze alleen iets doen als Gomundo iets doet. Groupon voelt zich niet aangesproken en Gomundo is absoluut niet geinteresseerd. Jammer

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?