Klacht Groupon Nederland: Elektrische 2-pers. boxspring Groupon/Visco Medical niet geleverd

Schoon

Op zondag 24-03-2013 heb ik via Groupon een elektrische 2-persoonsboxspring van Lounche Electro gekocht bij Visco Medical.
Vrijdag 05-04-2013 zou ons bed volgens email afspraak geleverd worden. Na een vrij genomen dag hierop te hebben gewacht, heb ik uiteindelijk mijn betaalde bed niet mogen ontvangen.
Maandag 08-04-20 heb ik telefonisch gesproken met een medewerker van Visco Medical, die mij vertelde dat zij de bedden diezelfde dag of de dag erna zouden uitleveren naar Fiege. Fiege maakte woensdag per email duidelijk dat zij het bed vrijdag 12-04-2013 bij mij thuis zouden leveren.
Ik heb deze vrijdag twee keer gebeld met Fiege om bevestiging te krijgen van ons te leveren bed. Beide keren maakte zij mij duidelijk dat het bed onderweg was. Helaas moet ik constateren dat mijn bed weer niet is geleverd.
Hevig teleurgesteld en twee vrije dagen verder heb ik dus nog steeds geen bed.

Ik wil mijn € 1595,- terug.

Groupon.nl
    Beste Ralph,Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend hoe de deal tot nu toe gelopen is. Onze excuses hiervoor. Wij zullen er gelijk achteraan gaan voor u en u zo spoedig mogelijk meer duidelijkheid geven. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Maandag 15 april heb ik onderstaande mail gekregen van Floortje van Groupon:
    Beste meneer Schoon,
    Inmiddels kunnen wij u meer duidelijkheid geven met betrekking tot de 2-persoonsboxspring. U heeft aangegeven de deal te willen annuleren. Dat is zeker mogelijk. Wij zullen de bestelling annuleren bij de partner van de deal. Zodra wij dit hebben gedaan, zullen we het volledige aankoopbedrag gelijk terugstorten op uw rekening. Hierover ontvangt u nog bericht.
    Dezelfde dag van Nick van Groupon:
    Beste meneer Schoon,
    Zodra wij de order geannuleerd hebben bij onze partner kunnen wij het verzoek tot terugbetaling indienen. Op het moment dat dit is goedgekeurd en het geld is teruggestort ontvangt u hiervan een automatische bevestiging. Op dit moment kunnen wij geen exacte termijn geven, omdat wij eerst de bevestiging van onze partner moeten afwachten.Het is nu vrijdag en ik heb nog niks gehoord.
    Groupon.nl
    Beste Ralph, Onze excuses voor deze late reactie. Inmiddels hebben wij een akkoord van de partner ontvangen, dat uw deal geannuleerd is. Uw gegevens zijn dan ook ondertussen naar onze financiële afdeling gestuurd. Zij zullen de deal gelijk voor u annuleren en het volledige aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Schoon
    Ik ben opgelucht dat ik het aankoopbedrag inmiddels heb terug gekregen.
    Tot die tijd heb ik zeer veel niks zeggende emails ontvangen van verschillende medewerkers van Groupon. Wat mij het gevoel gaf dat ik aan het lijntje werd gehouden.
    Verder raad ik Groupon aan om niet meer met het bedrijf Visco medical in zee te gaan.

Schoon

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?