Klacht Groupon Nederland: er is nog steets geen geld binnen gekomen op de rekening die ik door gaf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101045
Gebruiker
marijan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

er is nog steets geen geld binnen gekomen op de rekening die ik door gaf
en op deze site staat afgehandeld ??

De oplossing

geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Budzijn,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen.We hebben dit nogmaals ingediend. Als het goed is het bedrag al op uw rekeningnummer. Ik vraag u vriendelijk om dit even te controleren.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd omtrent uw vraag over uw terubetaling en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    marijan
    Datum
    er is op 12/03/2015 nog geen geld op de bank binnen gekomen
    om 9.54 uur
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Budzijn,Bedankt voor uw bericht.Ik heb u per e-mail een bevestiging gestuurd van de terugbetaling.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  4. Auteur
    marijan
    Datum
    Beste Gulcan D Daar gaat het mis vanaf de eerste keer
    Het nummer is meerdere keren doorgegeven
    Ook al met Copy pas en bankkaart op naam G.Budzyn
    Deze gelden komen retour naar U daar deze nummer niet meer bestaat ( opgezegd )NU is het nummer
    Het nummer is NL03 RBRB 0915 xxx xx
    Bic RBRBNL21 Met vriendelijke groet G.Budzyn
    U heeft weer het verkeerde nummer gebruikt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marijan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen