er is nog steets geen geld binnen gekomen op de rekening die ik door gaf en op deze site staat afgehandeld ??
De oplossing
geld terug
4 reacties
Auteur
Groupon.nl
Datum
Beste mevrouw Budzijn,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen.We hebben dit nogmaals ingediend. Als het goed is het bedrag al op uw rekeningnummer. Ik vraag u vriendelijk om dit even te controleren.Heeft u andere vragen? Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd omtrent uw vraag over uw terubetaling en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet, Groupon Customer Support
Auteur
marijan
Datum
er is op 12/03/2015 nog geen geld op de bank binnen gekomen om 9.54 uur
Auteur
Groupon.nl
Datum
Beste mevrouw Budzijn,Bedankt voor uw bericht.Ik heb u per e-mail een bevestiging gestuurd van de terugbetaling.Met vriendelijke groet, Groupon Customer Support
Auteur
marijan
Datum
Beste Gulcan D Daar gaat het mis vanaf de eerste keer Het nummer is meerdere keren doorgegeven Ook al met Copy pas en bankkaart op naam G.Budzyn Deze gelden komen retour naar U daar deze nummer niet meer bestaat ( opgezegd )NU is het nummer Het nummer is NL03 RBRB 0915 xxx xx Bic RBRBNL21 Met vriendelijke groet G.Budzyn U heeft weer het verkeerde nummer gebruikt
Uiteindelijke oplossing
Auteur
marijan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.