Klacht Groupon Nederland: Fout reservering systeem of louche aanbieder op Groupon

rob89

Voordat ik deze klacht heb ingediend , heb ik geprobeerd om contact te krijgen met Groupon via mail en telefoon. Op beide niet of nauwelijks gereageerd.

Ik ben aardig verhit door de situatie van afgelopen zaterdag. Hieronder licht ik de reden toe:

Ik heb vele producten gekocht via jullie site. Dat heb ik allemaal positief ervaren en daarom heb ik jullie producten aan familie en vrienden aangeraden. Mijn ouders waren sceptisch op sites die producten aanbieden, net zoals jullie die aanbieden.

Eindelijk had ik ze over gehaald om een Groupon te gaan gebruiken! dus ik had een bbq arrangement voor ze. Uiteraard nog steeds sceptisch maar ze waren ervoor in. Super. Net zoals vele andere Groupons ging ik dit voor hun reserveren. Het reserveren als cadeau ging zoals het normaal ging. een dag-datum en daarna gegevens invoeren en dan drukken op klaar. Zaterdag avond om 1900 in Scheveningen.

Mijn ouders dus zaterdag een heel stuk rijden om lekker te gaan eten. niet dus...

Aangekomen kregen ze te horen dat er niet gereserveerd was. Ze belden mij direct op en ik kon de beste meneer niet overtuigen dat er wel gereserveerd was. De heer wilde ook niet over zijn hart heen wrijven om mijn ouders op leeftijd te helpen en gewoon de Groupon aan te nemen. Mijn ouders zijn hierna met een lege maag naar huis gegaan. Het restaurant koopt namelijk het eten in op het aantal reserveringen.

Ik had nog geprobeerd om nogmaals te reserveren. Echter de Groupon verloopt op 30 september (zondag) en er waren geen reserveringsopties meer.

Ik voel me nou zo lullig op dit moment. De heer van het BBQ restaurant gaf overigens aan at het vaker voorkwam dat men had gereserveerd maar dat het dan niet door kwam.

Een schaars avondje van mijn ouders in het water gevallen.

Geld terug zodat ik wat anders kan kopen.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?