Klacht Groupon Nederland: Geen contact mogelijk

As

Mijn zoon heeft voor zijn zusje voor haar 16e verjaardag een Groupon bon gekocht voor een luxe gezichtsbehandeling bij salon Toscane in Arnhem. Herhaaldelijke malen hebben we contact proberen te zoeken, dit is echter niet gelukt. Er wordt niet teruggebeld na het inspreken van de voicemail en inmiddels is de bon (morgen) verlopen. Heel vervelend en erg sneu voor zowel mijn zoon die dit cadeau heeft gekocht als voor mijn dochter die geen gebruik kan maken van de gezichtsbehandeling.

Graag het geld terug.

Groupon.nl
    Beste meneer Corten,Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw groupon.Wij hebben besloten het aankoopbedrag van de deal om te zetten in Groupon credits.
    In dit geval ontvangt u binnen één werkdag 24.99 aan Groupon credits.
    Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor elke deal die wij aanbieden via onze website. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account.In onze FAQ hebben wij de meest gestelde vragen voorzien van een antwoord, wellicht staat daar ook het antwoord op uw vraag:http://gr.pn/1z9A5DZIk hoop u voldoende geinformeerd te hebben omtrent uw terugbetaling en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?