Klacht Groupon Nederland: geen geld retour ontvangen

Klachtnummer
# 138811
Gebruiker
joejoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte dames/heren,
Ik bestelde via u op 28-09-15 bij Uniquely Zero een wintertrui voor € 19,99.
Na ontvangst bleek deze trui helemaal niet te zijn wat ik verwachte en stuurde deze
op 7-10-15 retour via Post Nl aan bovengenoemde bedrijf in Belgie
(Barcode 3SAKABA331009)
Tot op heden heb ik hierop geen reactie ontvangen.
Ik voel mij daarom ook erg in de maling genomen en denk dat Groupon voordat u met bedrijven in zee gaat eerst moet na gaan waar u UW klanten heen stuurt.
Ik ben daarom ook van plan om deze zaak bij het TV programma Radar aan te melden.
Ik ben een vaste klant bij uw bedrijf maar heb nu wel mijn twijfels over u werkwijze.

Hoogachtend,
J.Krant
Betuwestraat 1-S
1079PR Amsterdam

De oplossing

Wil mijn geld terug.
Trui € 19,99
Pakker versturen €13.00

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen