Opgelost door Groupon Nederland: Geen geld terug.

Alex

Voor mijn verjaardag heb ik de volgende voucher gekocht:
4 uur sloepvaren in Amsterdam/Utrecht €99, .
Omdat er in de voorwaarden staat dat je 14 dagen bedenktijd hebt, heb ik deze geannuleerd, want ik zit pas op de 9e dag van mijn bedenktijd

Vervolgens zie ik als ik inlog op Groupon staan als opmerking:
"Je bestelling is terugbetaald met behulp van de originele betaalmethode."

Ik heb dus een week geleden de voucher gekocht via IDEAL en niet met Credits, dus ik verwacht dat ik geld terug krijg.
Maar heb ik vandaag een mail ontvangen dat ik €99, aan CREDITS terugkrijg.

Om het verhaal kort te maken, ik wil mijn geld terug en geen credits. Ik heb daar niks aan omdat ik al een ander boot heb gereserveerd dat niet via Groupon gaat.

Geld terug krijgen in vorm van "euro's" en geen credits

Groupon.nl
    Beste meneer Sin,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat u een terugbetaling heeft ontvangen in credits.

U heeft in uw mail aangegeven dat u een terugbetaling wenst in credits, daarom bent u in credits uitbetaald.

Wij gaan er vanuit dat dit een vergissing was. Wij annuleren de credits op uw account en zullen u terugbetalen in euro's.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 99.00 euro voor de deal: "Vier uur varen met 1 sloep in Utrecht".

Omdat dit een handmatige terugbetaling betreft, willen wij u vriendelijk verzoeken rekening te houden met een verwerkingstermijn van 14 dagen.

Nadat de betaling verwerkt is, duurt een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en deze terug te zien is op uw rekening.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben betreft de terugbetaling en wens u een fijne dag toe.

Groupon Customer Support
    Alex
    Bedankt voor de goede service. Top geregeld.

Alex

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?