Opgelost door Groupon Nederland: Geen geld terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117284
Gebruiker
Alex
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor mijn verjaardag heb ik de volgende voucher gekocht:
4 uur sloepvaren in Amsterdam/Utrecht €99, .
Omdat er in de voorwaarden staat dat je 14 dagen bedenktijd hebt, heb ik deze geannuleerd, want ik zit pas op de 9e dag van mijn bedenktijd

Vervolgens zie ik als ik inlog op Groupon staan als opmerking:
"Je bestelling is terugbetaald met behulp van de originele betaalmethode."

Ik heb dus een week geleden de voucher gekocht via IDEAL en niet met Credits, dus ik verwacht dat ik geld terug krijg.
Maar heb ik vandaag een mail ontvangen dat ik €99, aan CREDITS terugkrijg.

Om het verhaal kort te maken, ik wil mijn geld terug en geen credits. Ik heb daar niks aan omdat ik al een ander boot heb gereserveerd dat niet via Groupon gaat.

De oplossing

Geld terug krijgen in vorm van "euro's" en geen credits

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Sin,

    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te vernemen dat u een terugbetaling heeft ontvangen in credits.

    U heeft in uw mail aangegeven dat u een terugbetaling wenst in credits, daarom bent u in credits uitbetaald.

    Wij gaan er vanuit dat dit een vergissing was. Wij annuleren de credits op uw account en zullen u terugbetalen in euro's.

    In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 99.00 euro voor de deal: "Vier uur varen met 1 sloep in Utrecht".

    Omdat dit een handmatige terugbetaling betreft, willen wij u vriendelijk verzoeken rekening te houden met een verwerkingstermijn van 14 dagen.

    Nadat de betaling verwerkt is, duurt een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en deze terug te zien is op uw rekening.

    Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben betreft de terugbetaling en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Alex
    Datum
    Bedankt voor de goede service. Top geregeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen