Klacht Groupon Nederland: Geen jasje, geen geld,wel €13,- retourkosten

Klachtnummer
# 160189
Gebruiker
Raph
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 11 januari via Groupon een jasje gekocht. Jasje paste niet goed. Na contact met het bedrijf via Mathew P het jasje retourgezonden wat €13,- port koste.
Op 22 januari het volgende mailtje ontvangen:
"We have requested for your refund to the logistic department, you can expect the refund amount within 7-10 days."
Daarna nog vele mailtjes gestuurd, mar nog geen geld ontvangen.Ook melden van de klacht op de website via inloggen op een account heeft gen reactie opgeleverd. Ook op mijn verzoek om het jasje dan maar weer terug te sturen is geen reactie gekomen.
Sinds vandaag kan ik niet meer op de website van het bedrijf komen en dus ook niet meer meer inloggen op mijn account.

De oplossing

Comnpensatie van de gemaakte aankoop- en retourzendingskosten.

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Drukker,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen terugbetaling heeft ontvangen voor het product dat u heeft geretourneerd.

    Graag ontvangen wij uw e-mailadres, postcode en huisnummer, zodat we u hiermee verder kunnen helpen?

    Ik hoop u tot zover voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Raph
    Datum
    Groupon heeft tot nu toe alleen nog maar naar mijn naw-gegevens gevraagd. Er is nog geen voorstel tot afhandeling gedaan.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Drukker,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen terugbetaling heeft ontvangen voor het product dat u heeft geretourneerd.

    Zonder de gevraagde gegevens kunnen wij u niet verder helpen, omdat we uw gegevens niet kunnen achterhalen in ons systeem.

    Vriendelijk verzoek ik u om alsnog uw mailadres of eventueel uw controlecode op te sturen, zodat we u kunnen verder helpen.

    Ik hoop u tot zover voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?