Klacht Groupon Nederland: geen levering, geen contact, geen respect voor de klant!

Klachtnummer
# 368470
Gebruiker
Jessmarietje123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een pannenset besteld bij groupon voor in mijn nieuwe huis.
Ik woon inmiddels al twee weken in mijn nieuwe huis maar nog steeds geen pannenset. Na contact opgenomen te hebben via de live chat van groupon werd mij verteld dat de pannenset op maandag geleverd word.
Inmiddels is het donderdag en nog steeds geen pannen set ontvangen.
Ik ben inmiddels wel klaar met de oven maaltijden en neem NOGMAALS contact op met groupon. Waar mij in de live chat verteld word dat het pakketje al terug gestuurd is naar het bedrijf. (??????) Dus terwijl ik wacht op een pannenset die helemaal niet geleverd word heeft groupon niet 1x contact opgenomen met mij.
Ik moest dus zelf contact opnemen met groupon over een pakketje dat niet komt.
Het enige dat ze mij kunnen bieden is mijn geld terug, dit duurt dan alleen wel nog een week. ik vind het BELACHELIJK!

De oplossing

ik wil een tegemoetkoming van groupon.

0 reacties