Opgelost door Groupon Nederland: Geen matras na 14 dagen wachten!

sad Opgelost
Anneke

Heb een matras besteld zou binnen 14 dagen geleverd worden. Niks ontvangen, nu al diverse keren gemaild. Krijg terug is naar de betreffende afdeling gestuurd kan 5 tot 7 daten duren. Ben ik het niet mee eens. Toen een track& tracé code ontvangen na het bezoeken van dat bedrijf staat al vanaf 1 dag na mijn aankoop bij Groupon op wachten. Ik contact opgenomen ze krijg daar bericht van dat hun niks bij hun hebben staan. Dit weer doorgeven aan Groupon. Krijg mail dat het vervelend is maar dat ze weer gaan kijken kan ja natuurlijk weer enkele dagen duren op 22 september wordt dit al 1 maand na mij. aankoop en wordt elke dag van het kastje naar de muur gestuurd. Vraag nu al een paar keer dat ik mijn geld terug wil maar daar wordt geen gehoor aangegeven. Hun komen de afspraken niet na. Vind dit heel vervelend staat een nieuwe slaapkamer zonder matras.

Ik wil mijn geld terug dit zijn geen afspraken. Er staat in de voorwaarden 14 dagen zijn nu ruim 3 weken verder.

Anneke
    Na vele mails matras niet geleverd. Vandaag mail gehad van Groupon, geld terug gestort op mijn rekening.

Anneke
Na vele mails (bijna 3 weken, elke dag) mijn geld terug gekregen. Heb eigenlijk niet 1 keer echt antwoord op mijn vraag gehad waar mijn Matras was. Zelf naar koeriersbedrijf gemaild en die hadden ook niks staan van mij. Heel jammer dat Groupon zijn afspraken niet nakomen. Weet niet of ik er nog wat zal bestellen.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?