Klacht Groupon Nederland: Geen rerournering tickts ondanks verkeerde foutmelding Groupon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372122
Gebruiker
AnnaPetronellaFrederika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tickets voor Walibi besteld. Bij de eerste poging krijg ik een foutmelding dat de bestelling niet gelukt is en dat ik helpdesk moet bellen. Deze is op dat moment niet geopend. Ik probeer het nog een keer en krijg weer dezelfde foutmelding. De volgende dag blijkt dat ik twee sets tickets heb ontvangen en betaald. Ondanks meerdere pogingen kan ik deze tweede set tickets niet retourneren. Ook wordt niet ingegaan op het argument dat hun foutmelding niet juist was. Dee enige tekst die ik krijg ik de zin: "Annuleren: je ticket kan niet worden omgeruild voor een andere datum of geannuleerd." Anders had ik nooit een tweede set gekocht.

De oplossing

Tickets terugnemen

1 reactie

  1. Auteur
    AnnaPetronellaFrederika
    Datum
    Beste Groupon, ik heb nog niets vernomen. Ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnnaPetronellaFrederika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets van gehoord. Ik vind Groupon België uitermate teleurstellend in de omgang met klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?