Klacht Groupon Nederland: geen terugbetaling ontvangen na annulering groupon

Klachtnummer
# 154335
Gebruiker
_Tai_
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 januari 2016 een verkeerde Groupon gekocht, waarde 94.99 euro. Deze direct geannuleerd. Restitutiebevestiging is 5 januari 2016 binnengekomen via email. Echter is het geld na 38 dagen nog steeds niet ontvangen op rekening.

Ik krijg geen antwoord op de mails die ik stuur, en heb meerdere keren gebeld maar er moest elke keer uitgezocht worden wat er mis is gegaan, en daarna zou ik een bevestiging via email krijgen. De bevestiging is nog nooit ontvangen (ook spam box gecheckt email). Bij de laatste keer bellen heb ik gevraagd naar het postadres (zodat ik een aangetekende brief kan sturen met daarin een sommatie tot betaling), maar het postadres mochten ze niet geven (!), klachten gaan alleen via mail.

De oplossing

Geld terug gestort op rekening binnen 5 werkdagen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen