Opgelost door Groupon Nederland: Geld afgeschreven, geen product.

xSMNx

Op 16 juli heb ik via de website groupon.nl, twee zelfklevende huidkleurige BH's gekocht, dit was voor een bedrag van €24,95. Het geld is meteen van mijn bankrekening afgeschreven, omdat ik het over had gemaakt via iDeal. 30 dagen na mijn bestelling zou ik de producten ontvangen, dit gebeurde niet dus belde ik naar de klantenservice van Groupon.

Zij konden mijn bestelling via mijn genoemde gegevens (naam, adres enzovoorts) niet vinden. Ze wilde dat ik een printscreen stuurde van mijn afschrift. Ik verstuurde dit, maar tevergeefs. Ze geloofde alsnog niet dat mijn geld was afgeschreven en dat ik een bestelling had geplaatst, doordat ik nooit een bestelbevestiging had ontvangen.

Na vele malen bellen kwamen we erachter dat ik een tikfout had gemaakt bij het invoeren van mijn gegevens. Ik had namelijk mijn e-mailadres verkeerd ingetypt (@hotmail.con i.p.v. @hotmail.com).

Uiteraard speelt er nog meer en geef ik hier graag uitleg over. Helaas laat het karakters dit niet toe.

Mijn wens is, dat zij hun motto opvolgen. Dat is namelijk 'Wat het probleem ook is wij lossen het op!'. Tevens wil ik mijn €24,95 héél graag terug. Het product interesseert me niet meer, dus dat mag Groupon houden. Het gaat hier om mijn eigen verdiende centen die door middel van oplichting van me gesloten zijn. Tevens wens ik schadevergoeding voor de aantal brieven, e-mails die verstuurd zijn en voor de vele telefoongesprekken.

Groupon.nl
    Beste Samantha,Bedankt voor uw reactie. Onze excuses dat deze kwestie zo lang heeft gelopen. Wij zullen dit gelijk nakijken in ons systeem en met een passende oplossing komen. Onze Klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    xSMNx
    Ik heb binnen 2 dagen mijn geld terug gestort gekregen van Groupon. Goede zaak!

xSMNx

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?