Klacht Groupon Nederland: Geld kwijt door het niet verzilveren van de groupon!!!!!!

Klachtnummer
# 38687
Gebruiker
Krisz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een groupon deal gekocht voor een weekendje Parijs.
Deze moest klaarblijkelijk binnen een bepaalde tijd verzilverd worden.
Ik had dit over het hoofd gezien, waardoor ik nu mijn geld kwijt ben.
Nu kan ik alleen credit's hiervoor terug krijgen i.p.v. mijn geld.
Door mijn werk en privé omstandigheden zat ik vast aan bepaalde data`s.
Zelfs na contact te hebben gehad met de bookings partner. Hadden ze hier geen alternatief op dan alleen de credit`s (waar ik niks aan heb omdat ik geen vrij meer kan krijgen op mijn werk)

De oplossing

Gewoon mijn geld terug krijgen i.p.v credit.
Omdat het niet eerlijk is om verplicht aan de aankoop + bepaalde data`s vast te zitten.
Omdat ik geen gebruik heb gemaakt van deze deal wil ik gewoon mij GELD terug!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Krisztina,Bedankt voor uw bericht. Het is helaas niet mogelijk om het volledige aankoopbedrag terug te storten op uw bankrekening. Dit is namelijk alleen mogelijk binnen 7 werkdagen na aankoop van de voucher en daar is hier geen sprake van. Daarnaast heeft er duidelijk in de voorwaarden gestaan voor welke datum er geboekt diende te worden. Graag vernemen we dan ook van u of we de credits voor u in orde kunnen maken. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen