Klacht Groupon Nederland: Geld niet teruggeven

Klachtnummer
# 137341
Gebruiker
W. de Zeeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 juli jl. bestel ik 16 scheermesjes bij Groupon (Grouponcode: 0020179OTN, Controlecode: BC9D021D01).
Per abuis heb ik die scheermesjes dubbel betaald Het teveel betaalde bedrag van € 36,99 heb ik nog steeds niet terugontvangen ondanks herhaalde toezeggingen van de volgende personen van Groupon Customer Support: Rachel, Xaviera, Cherjean (2x) en Ebru, Het zou mooi zijn als dit eindelijk kan worden geregeld.

De oplossing

Terugbetaling van de teveel betaalde € 36,99 op rekeningnummer NL46INGB0005507822 t.n.v. W.CT.M. de Zeeuw

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen