Klacht Groupon Nederland: Geld terug via website lukt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95300
Gebruiker
Naisaaz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist heb ik met e-mailadres (verwijderd en verplaatst naar het privegedeelte) een Hunkemoller waardebon gekocht echter wil ik die niet meer en wil ik mezelf beroepen op het herroepingsrecht. Dit heb ik diverse malen via de website van groupon geprobeerd, echter krijg ik telkens als ik probeer in te loggen bij het herroepingsgedeelte, als melding dat de combinatie wachtwoord en e-mailadres niet klopt. Met deze combinatie kan ik probleemloos inloggen op de normale groupon website. Ik heb reeds het wachtwoord gewijzigd, maar zonder succes.

De oplossing

Terugstorten van het aankoopbedrag zoals wettelijk is vastgelegd, zonder aanvullende poespas.

Het mogelijk maken om via een werkende website het aankoopbedrag terug te krijgen, zodat dit allemaal niet hoeft.

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Naisas,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat u uw voucher wilt annuleren. We hebben uw aankoop geannuleerd. U ontvangt straks ook een bevestiging van de terugbetaling.Kijk voor de meest interessante deals bij u in de buurt op:http://cities.groupon.nl/We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Naisaaz
    Datum
    Groupon heeft binnen enkele dagen het geld terug gestort. Een pluim hiervoor. Echter was al dit niet nodig geweest als de klantenservice makkelijk te contacteren geweest was via de eigen site. Daarom toch een negatieve beoordeling.Daarom toch negatieve feedback. Hoprlijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naisaaz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen