Klacht Groupon Nederland: Geld terugstorten op rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 627311
Gebruiker
iTrichy
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb vorig jaar wat vouchers gekocht en sommige werken niet en dus restitutie aangevraagd. Maar nu blijkt het als credit op mijn account te staan ipv geld terug op rekening. Ik heb het nu gevraagd, maar dat weigert Groupon op grond van dit:

“ Doordat de wettelijke
bedenktijd al een hele poos is verstreken en de voucher des tijds al was verlopen komt u helaas niet meer in aanmerking voor een terugbetaling naar oorspronkelijke betaalmethode (iDeal)”

Het was toen nog niet verlopen, ik had nog sws een paar dagen de tijd. Ik wil gewoon mijn geld terug en niet als credits en tevens de verlopen credits erbij terug storten. Want ik heb juridische advies ingewonnen en credits zouden oneindig geldig moeten zijn en niet een jaar.

Gewenste oplossing

Graag verlopen credits en huidige credit terug storten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Groupon is gewoon een zielige bedrijf, want ze reageren niet en als dit hun manier is om geld te verdienen, dan is dat ronduit zielig. Ik wil niets meer met deze bedrijf te maken hebben en hopelijk zien de andere mensen dat ook in.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    iTrichy
    Datum
    Zou Groupon zo vriendelijk willen zijn om te reageren?
  2. Auteur
    iTrichy
    Datum
    Blijkbaar zijn wij klanten voor Groupon peanuts. Jammer dat je zo je klanten behandeld.
  3. Auteur
    iTrichy
    Datum
    Ik probeer het de laatste keer, maar Groupon is gewoon een zielige bedrijf. Als ze zo hun geld moeten verdienen, dan heb ik gewoon pech en ik geloof in karma!
  4. Auteur
    iTrichy
    Datum
    Ik ga klacht wel via Twitter indienen. Misschien dat het dan meer zin heeft. Betwijfel het.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen