Klacht Groupon Nederland: Geld terugstorten op rekening
Details
Klacht
Ik heb vorig jaar wat vouchers gekocht en sommige werken niet en dus restitutie aangevraagd. Maar nu blijkt het als credit op mijn account te staan ipv geld terug op rekening. Ik heb het nu gevraagd, maar dat weigert Groupon op grond van dit:“ Doordat de wettelijke
bedenktijd al een hele poos is verstreken en de voucher des tijds al was verlopen komt u helaas niet meer in aanmerking voor een terugbetaling naar oorspronkelijke betaalmethode (iDeal)”
Het was toen nog niet verlopen, ik had nog sws een paar dagen de tijd. Ik wil gewoon mijn geld terug en niet als credits en tevens de verlopen credits erbij terug storten. Want ik heb juridische advies ingewonnen en credits zouden oneindig geldig moeten zijn en niet een jaar.
Gewenste oplossing
Graag verlopen credits en huidige credit terug storten op mijn rekening.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.