Klacht Groupon Nederland: groupon behandelt klanten als oud vuil (deel 2)

Klachtnummer
# 75521
Gebruiker
michaelnijboer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hierna heb ikzelf contact gezocht met groupon en aangegeven dat wij gebruik wensten te maken van het herroepingsrecht (stoel was immers nog niet geleverd) Blijkbaar kan Groupon zich permitteren om hier niet in mee te gaan, want dat verzoek konden zij niet inwilligen. Vervolgens in hetzelfde gesprek is mij aangegeven dat als er uiterlijk maandag 8-9 geen oplossing was, dit doorgestuurd zou worden voor “verzoek geldteruggave”.
Uiteraard geen belletje.Nu is vandaag toch een doos afgeleverd met een bureaustoel (gaten zaten in de doos, gaten en scheuren in het leer. Hierop heeft mijn zoon contact gehad met Groupon en wederom wordt hij niet tegemoet gekomen. Groupon klantenservice verbreekt zelfs de verbinding. Dit kon ik niet geloven, dus belde ik weer zelf.Vervolgens besluit ook deze dame de verbinding te verbreken. Wet Consumentenrecht: annulering: Dit verzoek heb ik vorige week 4-6 gedaan, echter groupon weigert hier in mee te gaan.

De oplossing

Geld teruggave op rekening zoon + tegemoetkoming in de gemaakte gesprekskosten (Engeland, Groupon een keer of 10)

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Nijboer,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u het product nog niet geleverd is.
    Wilt u uw e-mailadres aan ons willen sturen zodat we u hiermee verder kunnen helpen?
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    michaelnijboer
    Datum
    Beste Groupon,Ik heb inmiddels alweer 5x contact kunnen opnemen omdat die retourprocedure niet in de mail komt, collegas van de klantenservice vertellen dat het binnen paar minuten binnenkomt. Is helaas weer niet zo, daarentegen wordt continue de verbinding verbroken. Ik word hier langzamerhand gestoord van, HOELANG moet het gaan duren voordat ik een retourprocedure in de mail krijg????Iniedergeval nooit meer groupon!!!!!!
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Nijboer,
    Bedankt voor u bericht. Echter zien we dat de retourprocedure mail naar de volgende account is verstuurd: nijboermichael@live.nl. We zullen gelijk voor alle zekerheid nogmaals de procedure mailen naar de genoemde email. Daarbij willen wij u verzoeken om de verzendbewijs naar ons toe te sturen zodat wij ook de verzendkosten voor u kunnen vergoeden. U kunt het verzendbewijs mailen naar klantenservice@groupon.nl
    Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen