Klacht Groupon Nederland: Groupon behandelt klanten als oud vuil

michaelnijboer

Mijn Klacht: deel 1
Mijn zoon heeft half augustus een bestelling gedaan via Groupon. Het ging hier om een bureaustoel.
Deze zou 29 augustus geleverd worden.
Dit gebeurde niet, en bij controle bij de transporteur bleek dat de order wel was aangemeld maar dat zij deze nooit ontvangen hebben. Hierover diverse malen contact gehad met dames, die blijkbaar alleen een script kunnen oplezen, maar niet inspelen op de klacht van de consument en bovendien nauwelijks verstaanbaar zijn (slecht nederlands) Hier werd in eerste instantie de belofte gedaan dat de stoel 1 september geleverd zou worden. Echter bleek of 5 september nog steeds niets bij de transporteur bekend te zijn. Zelfs contact opgenomen met GLS en zij gaven aan nooit iets ontvangen te hebben. Vervolgens heeft mijn zoon gebeld en wordt telkens afgepoeierd met de mededeling “We sturen het door naar DE ANDERE afdeling. (wordt vervolgd in deel 2)

Geld terug + compensatie belkosten naar de UK (die overigens nergens op reageren) + minstens 10 x gebeld met Groupon

Groupon.nl
    Beste Nijboer,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u het product nog niet geleverd is.
    Wilt u uw e-mailadres aan ons willen sturen zodat we u hiermee verder kunnen helpen?
    Groupon Customer Support
    michaelnijboer
    Beste Groupon,Ik heb inmiddels alweer 5x contact kunnen opnemen omdat die retourprocedure niet in de mail komt, collegas van de klantenservice vertellen dat het binnen paar minuten binnenkomt. Is helaas weer niet zo, daarentegen wordt continue de verbinding verbroken. Ik word hier langzamerhand gestoord van, HOELANG moet het gaan duren voordat ik een retourprocedure in de mail krijg????Iniedergeval nooit meer groupon!!!!!!
    Groupon.nl
    Beste meneer Nijboer,
    Bedankt voor u bericht. Echter zien we dat de retourprocedure mail naar de volgende account is verstuurd: nijboermichael@live.nl. We zullen gelijk voor alle zekerheid nogmaals de procedure mailen naar de genoemde email. Daarbij willen wij u verzoeken om de verzendbewijs naar ons toe te sturen zodat wij ook de verzendkosten voor u kunnen vergoeden. U kunt het verzendbewijs mailen naar klantenservice@groupon.nl
    Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?