Klacht Groupon Nederland: Groupon behandelt klanten als oud vuil
Details
De klacht
Mijn Klacht: deel 1Mijn zoon heeft half augustus een bestelling gedaan via Groupon. Het ging hier om een bureaustoel.
Deze zou 29 augustus geleverd worden.
Dit gebeurde niet, en bij controle bij de transporteur bleek dat de order wel was aangemeld maar dat zij deze nooit ontvangen hebben. Hierover diverse malen contact gehad met dames, die blijkbaar alleen een script kunnen oplezen, maar niet inspelen op de klacht van de consument en bovendien nauwelijks verstaanbaar zijn (slecht nederlands) Hier werd in eerste instantie de belofte gedaan dat de stoel 1 september geleverd zou worden. Echter bleek of 5 september nog steeds niets bij de transporteur bekend te zijn. Zelfs contact opgenomen met GLS en zij gaven aan nooit iets ontvangen te hebben. Vervolgens heeft mijn zoon gebeld en wordt telkens afgepoeierd met de mededeling “We sturen het door naar DE ANDERE afdeling. (wordt vervolgd in deel 2)
De oplossing
Geld terug + compensatie belkosten naar de UK (die overigens nergens op reageren) + minstens 10 x gebeld met GrouponDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.