Klacht Groupon Nederland: Groupon Credits terugdraaien naar geld

Klachtnummer
# 126238
Gebruiker
afr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 juli heb ik 2 maal een set van 4 handdoeken+washandjes van Mickey Mouse (kleuren Taupe en Donkerblauw) gekocht bij Groupon. Uiteindelijk werd van beide kleuren maar 1 handdoek en 1 washandje geleverd. Gebeld met Groupon. Er scheen een probleem te zijn bij de leverancier. Het deel wat niet bezorgd was zou gerestitueerd worden. Ik gaf aan dat ik dat graag zou willen, maar liever heb ik dat zij het product leveren. Medewerker wees mij op Groupon-Credits. Zo gezegd, zo gedaan. Het bedrag werd uitgekeerd in credits en ik zou de bestelling opnieuw plaatsen. Nieuwe bestelling geplaatst. Na 2 weken nog niets gehoord. Telefonisch contact opgenomen, bedrag zou teruggestort worden naar Paypal account. Prima. Uiteindelijk is een deel mij teruggegeven in credits en een deel naar Paypal. Medewerker had credits niet benoemd en daar zou ik ook niet mee akkoord gaan omdat het product niet meer te leveren is. Chat op website geeft rare antwoorden en zegt alleen maar dat het niet mogelijk is.

De oplossing

Ik zou graag willen zien dat Groupon mijn handdoeken helemaal restitueert in vorm van geld en niet in vorm van Credits welke ik toch niet meer ga gebruiken omdat mijn bestellingen toch niet geleverd worden. Ook zou ik het fijn vinden als de telefoonmedewerker specifieker was geweest.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen