Klacht Groupon Nederland: Groupon-credits verlopen zonder bericht

Klachtnummer
# 171972
Gebruiker
WG
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via Groupon had ik een aankoop gedaan die vorig jaar verliep. Groupon is toen zo coulant geweest om dit om te zetten in credits. Ik was toen erg blij met die oplossing. Helaas heb ik door gehad dat de credits maar een jaar geldig waren en ook geen mail ontvangen voor de credits zouden verlopen. Vreemd ook eigenlijk toch? Dat je geld ineens niks meer waard is...
Ik heb contact gezocht met de klantenservice van Groupon. Hierbij heb ik gevraagd of het bestedingstermijn van de credtis verlegd kan worden. Zij lieten mij weten dat dit niet mogelijk is. Daarom wil ik graag via deze weg alsnog proberen het bestedingstermijn te verlengen.

Gewenste oplossing

De gewenste oplossing zou voor mij zijn dat de Groupon-credits ter waarde van €199,-terug worden gestort op mijn account, zodat ik ze als nog kan besteden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen