Opgelost door Groupon Nederland: Groupon heeft IMITATIE ORAL-B tandenborstels verkocht

mvd123

Eind maart kocht ik via een Groupon-actie 3 doosjes a 5 tandenborstels van Oral-B. De eerste waar ik mee ging poetsen, was binnen enkele dagen kapot. Het kopje draait niet meer rond als er maar een heel klein beetje druk op komt. De 2e borstel was hetzelfde verhaal: welgeteld 8 dagen ging die mee. Inmiddels is het 2e doosje leeg en de borstels gaan allemaal een paar dagen tot hooguit 3 weken mee. Ik vrees voor het 3e doosje...
In de veronderstelling dat het een Oral-B product was, heb ik na een aantal borsteltjes contact met hen opgenomen. Er is ook een borsteltje naar hen opgestuurd voor onderzoek. Daar kwam uit dat het een imitatie-product is.

Graag wil ik van Groupon mijn geld terug, aangezien zij niet hebben geleverd wat zij hebben aangeboden, namelijk ORAL-B tandenborstels maar wel een imitatie-product.

Groupon.nl
    Beste mevrouw van Dam,
    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met Groupon. Wij zullen uw kwestie doorzetten naar de desbetreffende afdeling. U zult binnen 5 dagen een terugkoppeling ontvangen met een gepaste oplossing.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    mvd123
    Ik wacht uw reactie af... Indien gewenst kan ik u de brief van Proctor & Gamble (Oral-B) over hun bevindingen mailen.
    Groupon.nl
    Beste mevrouw van Dam,Bedankt voor uw bericht. Wij hebben vernomen dat uw kwestie is afgehandeld. Mocht u verder nog andere vragen hebben horen wij het graag.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    mvd123
    Hoewel ik het raar blijf vinden dat een bedrijf als Groupon imitatie produkten blijkt te verkopen, heb ik het aanbod tot oplossing van deze klacht geaccepteerd. Groupon heeft mij toegezegd dat ik in zogenaamde Groupon credits het bedrag zal terugontvangen. Omdat ik wel vaker gebruik maak van Groupon-acties, vind ik dit acceptabel. Niet super-klantvriendelijk, maar wel acceptabel. De klacht is wel serieus opgepakt door Groupon en ik ben ook snel en netjes door hen benaderd en te woord gestaan.

mvd123

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?