Klacht Groupon Nederland: Groupon herstelt eigen gemaakte fout niet

maria

Omdat een taalcursus door omstandigheden niet door kon gaan zou ik credits krijgen.
Deze zouden binnen 5 dagen volgens mevr Busro van Groupon bijgeschreven worden. Hier heb ik mailcorrespondentie van. De credits zijn ruim 14 later op 30 sept. bijgeschreven. Hierdoor kon ik geen gebruik maken van de credits bij een nieuwe deal. IK wilde een taalcursus met de credits kopen. Die heb ik toen met geld betaald.
Ik heb diverse keren gebeld met de klantenservice echter ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Of mij wordt gevraagd de klacht op de mail te zetten. En dat heb ik ook al diverse keren gedaan.

Door een fout van Groupon heb ik nu 112 credits 112 euro staan waar ik niets aan

Ik wil het de 112 credits uitbetaald krijgen op mijn rekening in 112 euro

Groupon.nl
    Beste Ria,Bedankt voor uw bericht. Wij zullen deze kwestie gelijk voor u bekijken. Onze Klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    maria
    Ik heb in mijn mailbox inderdaad uw antwoord teruggezien. Echter uw antwoord klopt niet. U zegt dat ik pas de 21 september contact heb gehad over de credits. Ik heb 14 september al gesproken met een collega, die de credits zou bijschrijven. Als de credits op tijd bijgeschreven zouden zijn had ik gewoon met de credits een aankoop kunnen doen. Ik wil dus echt de credits in geld teruggestort krijgen. Ik zal in een volgend bericht de mail insluiten als bewijs. IK WIL NU ECHT MIJN GELD TERUG
    maria
    Onderstaand bewijs dat ik echt al veel eerder dan 21 september contact heb gehad. Groupon stuurt mij op 16 september een mail waarin u mij vraagt het gesprek te beoordelen.
    Onderstaand mijn antwoord op die mail:
    Dank voor uw antwoord. Maar ik heb intussen met uw collega BUSRO O gesproken. Zij heeft mij keurig geholpen.
    U kunt dit mailbericht als afgewerkt zien.
    Groet
    From: GrouponNL
    Sent: Monday, September 16, 2013 6:27 PM
    To: J.C.M. SUIJKERBUIJK
    Subject: (aanvraag #1097475)
    maria
    Ik hoop dat u nu gaat stoppen met het welles/nietes spel.
    Een fout maken is menselijk maar schuif de fout niet in mijn schoenen. Erken de fout en los het netjes op.
    Dit geschil loopt nu al meer dan een maand. Dat moet toch niet nodig zijn. Zonde van uw tijd maar ook van mijn tijd. In mijn ogen een slechte reclame voor uw bedrijf.
    Groupon.nl
    Beste Ria,Onze excuses voor de reactie. Wij gaan dit nu gelijk voor u bespreken en u zult daarna meteen bericht van ons ontvangen via de e-mail.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    maria
    Naar mijn klacht is uiteindelijk geluisterd en opgelost. Jammer dat er zoveel tijd meer dan een (maand)van bellen en mailen aan vooraf is gegaan.

maria

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?