Klacht Groupon Nederland: Groupon houd zich niet aan zijn woord!

Dilos

Te veel! De inhoud van aanbieding wijzigt bij scherm koop nu?! Hoe kan dat?! Bel je klantenservice 3 x en ontvang je 3 x andere antwoorden? Vervolgens geef je dat aan en wat als ik jet koop en inhoud is anders dan gehoopt? Anders dan verwacht kAn ik niet zeggen want inhoud wijzigt! Maar goed, ik zou het kosteloos terug kunnen sturen. Voor alle duidelijkheid: het gaat om een bestekset, voor extra bij betaling kan je extra messen ontvangen. Ik wil de messen set niet. Bel klanten service voor de retour procedure. Ik moet nu mijn gehele aankoop terug sturen omdat dit onder 1 aankoop valt. Oke waarom wordt dit niet aangeven bij mijn vorige belletjes? Daarnaast vind ik het knap dat ze dat tegen mij zegt en stellig reageert. Die deal is niet apart?! Die keuze mogelijkheid heb en krijg je niet! Hoe kan ik dan ervoor zorgen om de deal te splitsen?! Gedoe!!

Misschien verstandig om medewerkers op klantenservice te plaatsen die een beetje verstand hebben

Groupon.nl
    Beste mevrouw Yolci,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat uw product niet naar wens is.Na het betalen van uw product kunnen we uw aankoop niet annuleren.
    Als u het product niet wilt behouden dan kunt u het kosteloos retourneren.
    Wanneer wij het product binnen hebben dan gaan we uw aankoopbedrag terugbetalen.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd over uw product wat niet naar wens is en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?