Opgelost door Groupon Nederland: Groupon komt afspraak niet na nav het niet ontvangen van de licentiecode voor Office 2016.

sad Opgelost
M.A. Tevreden

28-03 Office 2016 pakker besteld, ik zou direct een email met een licentiecode krijgen. De volgende dag nog steeds geen code ontvangen. Tijdens een chat aangegeven dat ik Office snel nodig heb dus van deze koop af wil zien zodat ik het elders kan bestellen. Men zou mijn geld terug storten.
EliXXX C: Excuses voor eventuele problemen hier. Ik heb je aankoop geannuleerd en het bedrag van 74.99 teruggestort via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Hoewel we alle terugbetalingen onmiddellijk uitvoeren, moet je rekening houden met maximaal 5 a 10 werkdagen voordat jouw financiële instelling het geld op je rekening heeft bijgeschreven.
Na dit bericht direct elders Office besteld en direct een licentiecode ontvangen en geïnstalleerd.
31-03 ontving ik een email met de mededeling dat men geen betaling kon doorvoeren omdat mijn Groupon al was verzilverd. (je moest je op de site van Clix-distri aanmelden dan zou je direct de licentiecode ontvangen) Dit had ik in de chat ook duidelijk aangegeven. Email gestuurd met uitleg dat ik het hier niet mee eens was.
01-03 email ontvangen dat mijn kwestie was doorgegeven naar een interne afdeling
03-03 email ontvangen met een licentiecode! Geen woord over de gedane toezegging.

Verschillende malen heen en weer gemaild met als klap op de vuurpijl vandaag een email met de opmerking dat ik de licentiecode dan maar moet doorverkopen.

Ik wil dat met de gedane toezegging nakomt en mij het betaalde bedrag van € 75,00 terug betaald.

M.A. Tevreden
Uiteindelijke oplossing Eindelijk is men ingegaan op het feit dat men mij verkeerde informatie heeft gegeven. Men stuurde mij excuses en een tegoed van 50 Groupon credits. Ik ben hier maar mee akkoord gegaan.