Klacht Groupon Nederland: Groupon laat na klantenservice te bieden nadat er miscommunicatie plaats vinden omtrend een boeking.

Gebruiker1652715381

Na een geannuleerde reservering mbt een hotel bij Groupon via Klarna heeft Groupon nagelaten Klarna op de hoogte te stellen dat de ik de boeking heb geannuleerd. Hierdoor is mijn factuur bij Alektumgroup (Incasso) terecht gekomen. Zowel incasso, als Klarna claimen, na meerdere gesprekken, dat het ligt bij Groupon. Omdat zij, zoals eerder vermeld hebben nagelaten mijn annulering door te geven. Nu kan Klarna niks meer doen mbt de factuur omdat deze bij incasso ligt. Ik kreeg een mail waarin ik akkoord diende te gaan met Groupon credits. In mijn haast heb ik niet gezien dat het ging om akkoord mbt de credits en niet enkel de annulering. Maar is er niet of onvoldoende uitleg geweest over de credits, waar deze vandaan komen noch heb ik de keuze gehad om eventueel iets anders te kiezen. Ik kan moeilijk iets terug krijgen als ik (nog) niks heb uitgegeven aangezien ik dit via Klarna heb gedaan. Omdat Groupon onvoldoende heeft uitgelegd waar deze credits vandaan komen en alleen credits krijg zit ik nu aan een factuur vast bij Incasso. Ik heb op 3 mei een uitgebreide mail waarin ik de situatie gedetailleerd uitleg, bijlages bevat van communicatie tussen Klarna en mij en tussen Alektum group en ik, gestuurd naar Groupon, tot op heden niets ontvangen ook niet in mijn spam. Dit heb ik via de chat laten weten, volgens de medewerker heb ik wel een bericht terug gehad. 100% onjuist. Ook zit ik nu op een lijst met "wanbetalers" omdat ik nergens meer iets online kan bestellen via Klarna. Klarna claimt nogmaals dat Groupon mij hier iets aan kan doen. Na herhaaldelijk contact met dus Klarna en incasso op aanraden van navraag gedaan bij een jurist. En de situatie voorgelegd en kwamen wij tot de conclusie dat Groupon niet duidelijk is geweest in zijn communicatie naar mij toe in de mail. Ook had ik gisteren niet meer de mogelijkheid plots berichten te versturen vanuit de chat. Alsof ik was geblokkeerd. De medewerker wimpelde het ook af met standaard berichten. Graag wil ik van Groupon dat ze hier inhoudelijk op ingaan of samen met een oplossing komen. Ik heb nu betaald voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt!

Groupon samen met mij naar een oplossing zoekt om mij van die lijst te halen. En tussenkomt of contact opneemt met Alektum omdat ik nu daar een factuur heb lopen waaraan al een extra 40 euro aan kosten zijn gekoppeld.
Er is geen oplossing of antwoord gekomen van Groupon!

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?