Klacht Groupon Nederland: Groupon lijkt post.nl geen bericht te willen sturen om het probleem op te lossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 590996
Gebruiker
nicolem
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Op 13 maart kocht ik via Groupon een matras, deze in keurig binnen de beloofde termijn door de verkoper verstuurd. De pakketbezorger heeft echter aangebeld en het pakket in de lift geplaatst. Toen ik bij de lift kwam was het pakket nergens te vinden. Contact met post.nl opgenomen, die hebben gezien dat de chauffeur in mijn plaats ondertekend heeft en adviseerden mij met Groupon contact op te nemen, zodat de schade verder afgehandeld kon worden. Nu zijn we vele berichten verder, medewerkers van de klantenservice lezen niet m.i. en hebben nu meerdere malen de externe verkoper een bericht gedaan ipv naar post.nl. Deze verkoper treft geen enkele blaam, maar begint aan zijn berichten te zien er ook genoeg van te krijgen. En is er nog steeds geen oplossing, terwijl dit continue wordt toegezegd.

Gewenste oplossing

Het enige wat groupon hoeft te doen, is contact opnemen met post.nl voor de verdere afhandeling.
Geboden oplossing
Heel teleurstellend dat er niet eens de moeite wordt genomen om er alleen al naar te willen kijken. Voor Groupon lijkt de enige manier "negeren" te zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    nicolem
    Datum
    Het zou heel fijn zijn een antwoord te ontvangen. Zowel via de klantenservice als ook hier blijft het stil. Terwijl Post.nl aangegeven heeft het eenvoudig op te kunnen lossen, echter alleen wanneer zij door Groupon op de hoogte worden gebracht.
  2. Auteur
    nicolem
    Datum
    Graag zou ik een antwoord ontvangen, het is nu langer dan een maand geleden, vind dat ik toch wel genoeg geduld heb gehad...
  3. Auteur
    nicolem
    Datum
    Ik begrijp niet waarom het zelfs te moeilijk schijnt te zijn een reactie te geven. Zo ga je m.i. niet met mensen om. En daarnaast is de klacht nog steeds niet opgelost. Ik hoopte zo dat dit op een normale, respectvolle manier opgelost had kunnen worden. Post.nl heeft zo duidelijk aangegeven het op te willen lossen. Een simpel berichtje van jullie kant en het is klaar. Dat kan toch niet zó moeilijk zijn lijkt me...
  4. Auteur
    nicolem
    Datum
    Ik kreeg een melding dat een medewerker van groupon contact met mij op zou nemen, dit heeft echter nog steeds niet plaatsgevonden. 13 Maart - 28 April... Graag zou ik per ommegaande op de hoogte gebracht willen worden over hoe dit opgelost gaat worden.
  5. Auteur
    nicolem
    Datum
    Een medewerker van Groupon heeft reactie gegeven dat er nog geen terugkoppeling is.. Volgens mij loopt alles langs elkaar heen of wordt er niet gelezen... Post.nl wacht alleen op jullie bericht om het te kunnen regelen...Hoe moeilijk kan het zijn..
  6. Auteur
    nicolem
    Datum
    Hoeveel geduld moet een mens hebben Groupon? Inmiddels heb ik een ander matras gekocht, blijft het feit dat ik ruim 170 euro aan jullie betaald heb waar ik niks voor heb gekregen! Graag zsm contact opnemen met post.nl. Die hebben toegezegd het te willen oplossen....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen