Opgelost door Groupon Nederland: Groupon niet te bereiken en levering te laat

Leo#

Op 2 maart j.l. Raspberry besteld via Groupon. Site geeft aan dat deze op 3 maart is verstuurd maar dat T&T info niet beschikbaar is.
Wil ze mailen of bellen maar overal wordt dit geblokt of wordt verwezen naar een site waar je niet binnen komt.
Een simpel bericht omtrent de echte status zou voor mij voldoende zijn maar omdat enige reactie uitblijft ondanks mail aan support en info @groupon.nl voor mij erg teleurstellend.
Wil gewoon zekerheid hebben dat de spullen spoedig gaan komen. Niets meer....

Spoedige levering en een klantvriendelijke behandeling door bereikbaar te zijn.

Groupon.nl
    Beste meneer Groenenboom,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat u geen levering heeft ontvangen.Omdat ik niet direct een oplossing kan aanbieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling.
    Deze afdeling zal binnen 5 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan je teruggekoppeld worden.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling met een gepaste oplossing zult ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Leo#
    Inmiddels mijn Raspberry ontvangen.

Leo#

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?