Klacht Groupon Nederland: GROUPON REISKOSTEN NA 3 MAANDEN NOG NIET ONTVANGEN??: KLACHT GROUPON DEEL 2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43034
Gebruiker
mitch1002
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Floortje, 29-Nov 10:35 (CET): Beste Mitch,
Naar aanleiding van uw bericht op de website Klachtenkompas, stuur ik u deze e-mail. Inmiddels heeft onze Financiële afdeling het een en ander nagekeken in ons systeem. Zij hebben aangegeven de verzendkosten gelijk te gaan terugstorten op uw rekening. Binnen nu en ongeveer twee weken zou het bedrag zichtbaar moeten zijn op uw rekening. Onze excuses voor al het ongemak.

IK HEB WEER NIKS ONTVANGEN ???? WORDT ER GEK VAN !!!!

Dit is nu mail 5 waarin wordt verteld dat het geld wordt overgemaakt. Waarom kunnen jullie niet gewoon de belofte na komen en mij personlijk bellen?

Gewenste oplossing

Het geld overmaken. Dit is nu al meedere malen beloofd
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Mitch,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het bedrag nog niet op uw rekening staat. Wij hebben op 29 november aangegeven dat het ongeveer twee weken zou duren. Deze twee weken zijn echter nog niet om. Daarnaast hebben wij dit nogmaals voor u nagevraagd bij onze Financiële afdeling. Zij geven aan dat het bedrag halverwege december op uw rekening hoort te staan. Alvast bedankt voor uw geduld en voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    mitch1002
    Datum
    Oke. Bedabkt voor u reactie. Ik wacht het netjes af.
  3. Auteur
    mitch1002
    Datum
    Ik heb na 13 telefoontjes en 4 bevestigings mailtjes dat het geld zou over gemaakt worden en na 3 maanden wachten eindelijk mijn reisgeld binnen. jammer dat dit zo lang geduurd heeft en niemand mij even kon bellen met hoe en wat.......
  4. Auteur
    mitch1002
    Datum
    ben even klaar met dit bedrijf...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen