Klacht Groupon Nederland: GROUPON REISKOSTEN NA 3 MAANDEN NOG NIET ONTVANGEN??: KLACHT GROUPON DEEL 2

Floortje, 29-Nov 10:35 (CET): Beste Mitch,
Naar aanleiding van uw bericht op de website Klachtenkompas, stuur ik u deze e-mail. Inmiddels heeft onze Financiële afdeling het een en ander nagekeken in ons systeem. Zij hebben aangegeven de verzendkosten gelijk te gaan terugstorten op uw rekening. Binnen nu en ongeveer twee weken zou het bedrag zichtbaar moeten zijn op uw rekening. Onze excuses voor al het ongemak.

IK HEB WEER NIKS ONTVANGEN ???? WORDT ER GEK VAN !!!!

Dit is nu mail 5 waarin wordt verteld dat het geld wordt overgemaakt. Waarom kunnen jullie niet gewoon de belofte na komen en mij personlijk bellen?

Het geld overmaken. Dit is nu al meedere malen beloofd

Groupon.nl
    Beste Mitch,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het bedrag nog niet op uw rekening staat. Wij hebben op 29 november aangegeven dat het ongeveer twee weken zou duren. Deze twee weken zijn echter nog niet om. Daarnaast hebben wij dit nogmaals voor u nagevraagd bij onze Financiële afdeling. Zij geven aan dat het bedrag halverwege december op uw rekening hoort te staan. Alvast bedankt voor uw geduld en voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    mitch1002
    Oke. Bedabkt voor u reactie. Ik wacht het netjes af.
    mitch1002
    Ik heb na 13 telefoontjes en 4 bevestigings mailtjes dat het geld zou over gemaakt worden en na 3 maanden wachten eindelijk mijn reisgeld binnen. jammer dat dit zo lang geduurd heeft en niemand mij even kon bellen met hoe en wat.......
    mitch1002
    ben even klaar met dit bedrijf...

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?