Klacht Groupon Nederland: Groupon voor high tea bij queens tower Den Haag is afschuwelijk

mala

De bediening is een lachertje en het eten valt vies tegen ook qua hoeveelheid.
Ben je met 2 personen dan moet je 1 muffin delen .Alles wordt ook zo snel afgeruimd dat je het weinige eten dat je krijgt niet kan op eten.

Ik wens mij geld terug.

Groupon.nl
    Beste Mala,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de deal een negatieve ervaring was. Graag vernemen wij van u wat uw vouchercode is, zodat wij hier naar kunnen kijken. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Grouponcode 0040242ZIR
    Controlecode 86AF5C2C56
    Ref 26605879
    Groupon.nl
    Beste Mala,Bedankt voor de gegevens. Wij zullen gelijk naar deze kwestie kijken. Onze Klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen via de e-mail. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    mala
    Gezien alle negatieve reacties op deze deal van Groupon lijkt het mij schappelijk dat Groupon de helft van van het betaalde bedrag vergoed.
    Groupon.nl
    Beste Mala,Bedankt voor uw reactie. Wij zullen nogmaals naar deze kwestie kijken voor u. Onze Klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?