Opgelost door Groupon Nederland: Groupon weigert fout te herstellen

t105498

Naar aanleiding van een vraag over een niet verzilverde inktpatroon groupon, antwoordt Jasmine op 19-9-13 dat "..er is iets fout gegaan bij de terugbetaling..". Na de 5 werkdagen dat het geregeld zou zijn begint een aaneenschakelingen aan flauwekul-excuses dat ze het al zouden hebben terugbetaald. Niets is minder waar en dat toon ik steeds aan. Jasmine op 27-9, Warscha op 1-10, Monique op 3-10, Kelvin op 3-10, 13-10, 17-10 en dan nog telefonisch. Het haalt allemaal niets uit. Geen of geen adequate opvolging
De laatste (Kelvin) reactie was "..door een technische storing..". Weer nutteloos 5 werkdagen gewacht en gehoopt op eindelijk een eind aan dit kafkaiaans drama.

serieus genomen worden en één keer er goed naar kijken zodat ik de 38 euro al dan niet in credits terugkrijg.
Stoppen met traineren.

Groupon.nl
    Beste Cees,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat dit zo is gelopen. Graag vernemen wij van u met welk e-mailadres u met onze Klantenservice heeft gecorrespondeerd. Wij zullen dit dan gelijk voor u uitzoeken. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Cmwb@live.nl
    Groupon.nl
    Beste Cees,Bedankt voor uw gegevens. Wij zullen deze kwestie gelijk voor u bekijken.Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    t105498
    Het is natuurlijk in en in triest dat ik bijna 2 maanden door Groupon van het kastje naar de muur ben gestuurd. De foute vermelding op het overzicht, het zelf aangeven dat ze een fout hebben gemaakt, vele vele flauwekul excuses en tenslotte "sorry, we hebben een storing gehad" en dan toch weer niets. Uiteindelijk is via klachtenkompas een simpele verklaring die 2 maanden geleden - met een beetje aandacht - ook gegeven had kunnen worden. Hulde voor Floortje.

t105498

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?