Klacht Groupon Nederland: Hanteert Groupon garantie niet?

Klachtnummer
# 302729
Gebruiker
Annna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie jaar geleden een digitale thermometer gekocht. Groupon geeft in de voorwaarden aan een garantietermijn van twee jaar te hanteren, echter is wettelijk bepaald dat consumenten na twee jaar garantie mogen hebben bij een niet deugdelijk product (op basis van de gemiddelde levensduur en deugdelijkheid).

Ik heb wettelijk bewijs dat de levensduur van mijn product twee jaar overstijgt en langer garantie gegeven dient te worden (vergelijkbare thermometers). Tevens heb ik bewijs dat het product door technisch defect niet werkt. Mijn man heeft longontsteking met koorts, het apparaat geeft echter aan dat hij 36 graden heeft! Hartstikke gevaarlijk dus! Heb zojuist gechat met Channaya van Groupon en ze blijft voet bij stuk houden dat ze niks kan veranderen. Ze weigert dus gehoor te geven aan de wet, wat verplicht is. Daarna heeft ze gewoon de chat beëindigd (lekker klantvriendelijk).

De oplossing

aankoopbedrag terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?