Klacht Groupon Nederland: heb een groupon kado gekregen maar om bij het restaurant te reserveren moet je via het groupon reserveringssysteem heen.

Jannie

Het is niet fijn om zoveel tijd te moeten investeren om een kado te verzilveren. En dan ook nog een Facebook account aan te moeten maken. Wanneer je je klacht indient bij groupon wordt je via een chat benaderd. Uiteindelijk is het me niet gelukt om te reserveren omdat dit veel tijd en via allerlei toestanden moet gebeuren. Waardeloos om op die manier een kado te ontvangen. Is dus niet gelukt en gulle gever heeft geld gestort bij groupon...! Waar ik dus niets aan heb.

gewoon een nummer invullen van de kadobon waarna je de reservering kunt regelen

Groupon.nl
    Beste mevrouw Muller,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het plaatsten van een reservering moeizaam verloopt.

Wij hebben je feedback geregistreerd.

Tevens hebben wij in het systeem gezien dat het plaatsen van een reserving is gelukt, naar aanleiding van het telefoongesprek met onze klantenservice.

Hierbij bevestigen wij dat u een reservering heeft staan voor 10 Januari 2016 om 17:00.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd betreft het plaatsen van een reservering en wens u een fijne jaarwisseling toe.

Groupon Customer Support
    Jannie
    Inderdaad is het mij uiteindelijk gelukt om een reservering te regelen via een telefoniste van Groupon. Zij heeft echter de bevestiging gestuurd naar de gever van het kado. De gever ontving twee meldingen waarvan een met een verkeerde datum. Ik heb gevraagd aan de telefoniste om een bevestiging van de reservering naar mij toe te sturen. Is niet gebeurd. Al met al heeft het reserveren mij meer dan drie uur tijd gekost!!! En veel ergernis. Geen reclame voor dit bedrijf. Vervelend voor iedereen!!

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?