Klacht Groupon Nederland: Heeeel lange wachtijd aan de telefoon

Tahir

We belden vandaag om een klacht van een bij hun aangesloten bedrijf te melden maar nadat we 50 minuten in de wacht gezet waren, hebben we het opgegeven. Het is echt niet van deze tijd om een klant 50 minuten te laten wachten!
De hightea die we kado hadden gekregen van onze dochter bij queenstower was waardeloos. We gaan ook onze klacht bij Queens Tower indienen maar van Groupon willen we graag horen wat ze gaan doen aan bedrijven die via hun zulke waardeloze acties aanbieden.

We willen ons geld terug (25 euro) dat we via Groupon hebben besteed aan een hightea.

Groupon.nl
    Beste Tahir,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de deal een negatieve ervaring was. Graag vernemen wij van u wat uw vouchercode was, zodat wij precies kunnen zien om welke deal het gaat. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Grouponcode: 00202141UE
    Controlecode: DE51271B26
    Grouponcode: 00202141UE
    Controlecode: DE51271B26
    Groupon.nl
    Beste Tahir,Bedankt voor de gegevens. Wij zullen gelijk naar deze kwestie kijken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Daarnaast zullen we uw ervaring meenemen in de evaluatie van de deal. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?