Klacht Groupon Nederland: Heeeel lange wachtijd aan de telefoon

Klachtnummer
# 38836
Gebruiker
Tahir
Datum
4 reacties

Details

Klacht

We belden vandaag om een klacht van een bij hun aangesloten bedrijf te melden maar nadat we 50 minuten in de wacht gezet waren, hebben we het opgegeven. Het is echt niet van deze tijd om een klant 50 minuten te laten wachten!
De hightea die we kado hadden gekregen van onze dochter bij queenstower was waardeloos. We gaan ook onze klacht bij Queens Tower indienen maar van Groupon willen we graag horen wat ze gaan doen aan bedrijven die via hun zulke waardeloze acties aanbieden.

Gewenste oplossing

We willen ons geld terug (25 euro) dat we via Groupon hebben besteed aan een hightea.

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Tahir,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de deal een negatieve ervaring was. Graag vernemen wij van u wat uw vouchercode was, zodat wij precies kunnen zien om welke deal het gaat. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Tahir
    Datum
    Grouponcode: 00202141UE
    Controlecode: DE51271B26
  3. Auteur
    Tahir
    Datum
    Grouponcode: 00202141UE
    Controlecode: DE51271B26
  4. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Tahir,Bedankt voor de gegevens. Wij zullen gelijk naar deze kwestie kijken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Daarnaast zullen we uw ervaring meenemen in de evaluatie van de deal. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen