Klacht Groupon Nederland: Helft van bestelde maand te laat geleverd. Groupon kennelijk niet in staat het ontbrekende op te sporen laat staan te leveren

# 20162
Anoniem

Twee matrassen besteld bij Groupon die in dit geval ook de levering van de bestelling zou verzorgen. Alles zou geleverd worden rond de kerst, maar kregen een maand te laat slechts een van de twee geleverd. Na zo'n 14 keer bellen en vele malen de belofte van Customer service dat ze het zouden doorgeven en ons zouden inlichten slechts een enkele keer een reactie. Alle andere beloftes worden niet nagekomen. Hoe bestaat het dat een bedrijf niet binnen enkele dagen een artikel kan traceren en daarna eenvoudig weg de klant daarover in te lichten. Het meest teleurstellend of eerder frustrerend is het gebrek aan oprechte communicatie over een artikel waar we al een tijd geleden betaald voor hebben maar nog steeds niet is geleverd.

na zo'n slechte service gewoon maar geld terug

Groupon.nl
    Beste Johan,Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?