Opgelost door Groupon Nederland: Het bestelde product wordt niet geleverd. Terugbetaling blijft uit.

Beste Groupon,

Ik heb via jullie site een Dr Dre hoofdtelefoon besteld. Deze zou op 13 september worden geleverd. Na een aantal keren bellen met jullie klantenservice en mailen met jullie partner, bleek dat de hoofdtelefoon niet kon worden geleverd. Dealco, jullie partner, heeft zelf uitdrukkelijk per mail aangegeven dat het product niet geleverd kan worden. Ik heb jullie klantenservice deze mail doorgestuurd als bewijs met het verzoek om terugbetaling van het bedrag dat ik heb betaald. Jullie klantenservice blijft echter doorverwijzen naar Dealco terwijl Dealco aangeeft niet te kunnen leveren. Ik wil graag mijn geld terug. Kan dit worden geregeld? Uiteindelijk heb ik betaald voor een dienst die niet wordt geleverd . Met vriendelijke groet, Monique Letterboom

Ik wil graag dat ik het betaalde bedrag ad 189 teruggestort hebben op mijn rekening.

Groupon.nl
    Beste Monique,Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen. U geeft in uw bericht aan het volledige aankoopbedrag terug te willen ontvangen. Wij zullen dit gelijk voor u in orde maken. Zodra onze Financiële afdeling het aankoopbedrag heeft teruggestort op uw rekening, ontvangt u nog een bevestiging van ons via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Beste Groupon,
    Kunnen jullie aangeven wanneer ik de betaling kan verwachten. Ik zie nog geen termijn vermeld worden in jullie reactie. Mvg Monique

monique letterboom

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?