Klacht Groupon Nederland: Het door mij via Groupon bestelde en betaalde Microsoft Office 365 Personal wordt niet geleverd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 282209
Gebruiker
WiWiGeAv
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10-11-2017 heb ik via Groupon.nl een Microsoft Office 365 Personal-downloadprogramma besteld en daarvoor € 39,99 betaald.Ik kreeg daarvoor een voucher van Groupon met daarop een grouponcode waarmee ik bij EPTIMUM het gekochte programma zou kunnen downloaden. Ik heb dat tig-keren volgens de instructie op de voucher geprobeerd, maar kreeg steeds bericht dat de grouponcode niet juist is. Ik heb daarover geklaagd bij Groupon en mij werd toen een e-mailadres van EPTIMUM gestuurd waarmee ik het gekochte programma alsnog zou kunnen downloaden. Maar ook daarop kreeg ik dezelfde reactie nl. dat de grouponcode niet juist is. Op een hernieuwde klacht bij Groupon werd niet meer gereageerd.

De oplossing

Terugstorting van het door mij betaalde aankoopbedrag van € 39,99 op mijn bankrek.nr. NL42 INGB 0749 0244 37

1 reactie

  1. Auteur
    WiWiGeAv
    Datum
    Gezien het feit dat Groupon tot dusver op generlei wijze voornemens is gebleken om het door mij betaalde en niet ontvangen Microsoft Office 365 programma te leveren of het aankoopbedrag terug te storten, mag ik aannemen dat ik het slachtoffer van oplichters ben geworden. Aangezien dat in ons land inmiddels tot ons leefklimaat is gaan behoren, zal ik daarin helaas moeten berusten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WiWiGeAv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb opnieuw een ellenlange code in moeten vullen voor downloading van Office 365 en het leek er eerst op dat het was gelukt, maar ik krijg toch steeds weer de melding dat mijn abonnement is verlopen en dus geen Office 365. Ik heb de moed opgegeven en leg me er maar bij neer dat Groupon me belazerd heeft. Met dank voor Uw moeite en vriendelijke groet, W.G.B.Klein Gebbink
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen