Opgelost door Groupon Nederland: Hortusfloor

Hilhorst

KLACHT Groupon had een actie van Hortus floor. Het ging een waardebon voor tegels van 1200 euro voor slechts 99 euro. Afgelopen zondag de groupon gekocht, maar maandag heeft Hortus een rekenvoorbeeld op de website gezet waaruit blijkt dat ik bij een bestelling alsnog een MINIMAAL bedrag van 950 euro zou moeten bijbetalen (wat het 10 voudige is van wat ik aan Groupon had betaald). Lijkt me een belangrijke voorwaarde om te vermelden toch?

Dat is al erg, maar erger is dat de Groupon niet geannuleerd kan worden, omdat er in de Groupon een regeltje zou staan '(deel)restitutie niet mogelijk'.

Hoe dan ook, deze Groupon valt mijn inziens niet onder de uitsluitingen van de wettelijke bedenktermijn dus dit kan toch niet?

Annuleren van de Groupon en volledige restitutie van het betaalde bedrag binnen deze wettelijke bedenktermijn van 7 dagen

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Hilhorst,Bedankt voor uw bericht. Wij zien in ons systeem, dat u binnen de bedenktermijn van 7 dagen aan ons doorgegeven heeft dat u de voucher wilt annuleren. Dit zullen wij dan ook gelijk voor u in orde maken. Onze klantenservice zal hiervan nog een bevestiging sturen. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Hilhorst

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?