Opgelost door Groupon Nederland: Hortusfloor

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25244
Gebruiker
Hilhorst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Groupon had een actie van Hortus floor. Het ging een waardebon voor tegels van 1200 euro voor slechts 99 euro. Afgelopen zondag de groupon gekocht, maar maandag heeft Hortus een rekenvoorbeeld op de website gezet waaruit blijkt dat ik bij een bestelling alsnog een MINIMAAL bedrag van 950 euro zou moeten bijbetalen (wat het 10 voudige is van wat ik aan Groupon had betaald). Lijkt me een belangrijke voorwaarde om te vermelden toch?

Dat is al erg, maar erger is dat de Groupon niet geannuleerd kan worden, omdat er in de Groupon een regeltje zou staan '(deel)restitutie niet mogelijk'.

Hoe dan ook, deze Groupon valt mijn inziens niet onder de uitsluitingen van de wettelijke bedenktermijn dus dit kan toch niet?

De oplossing

Annuleren van de Groupon en volledige restitutie van het betaalde bedrag binnen deze wettelijke bedenktermijn van 7 dagen

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Hilhorst,Bedankt voor uw bericht. Wij zien in ons systeem, dat u binnen de bedenktermijn van 7 dagen aan ons doorgegeven heeft dat u de voucher wilt annuleren. Dit zullen wij dan ook gelijk voor u in orde maken. Onze klantenservice zal hiervan nog een bevestiging sturen. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hilhorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen