Opgelost door Groupon Nederland: HP Laserjet P2055DN b-stock

markh

Ik heb al weer meedere mails naar Groupon gestuurd en tot 3x toe krijg ik EXACT dezelfde irrirante mail met dezelfde standaard tekst. Dat ik maar naar Duitsland moet bellen voor het euvel. Het euvel is dat op de Grouponsite de omschrijving bij B-stock totaal niet overeen kwam met het product! HUN fout dus.

B-stock wilde letterlijk zeggen:
Dat betekent dat je product eerder al door een andere klant is gekocht die het heeft terug gestuurd. Het kan dus zo zijn dat de doos geopend is geweest en je product is getest.

Ik heb twee van deze printers besteld, maar deze zijn al 2 jaar oud en VEEL gebruikt.
Er zat namelijk doodleuk in beide dozen een test pagina en een user-statistics page in.
De ene printer had al 8960 pagina's geprint en de andere al 13.000!!!!
Ook waren ze verkleurd door de zon. HELEMAAL tweedehands dus!

Op laten halen hier en geld terug!

Groupon.nl
    Beste Mark,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw bestelling niet naar wens is. Wanneer heeft u de printers precies ontvangen? Wij kunnen onze retourprocedure voor u starten. Graag vernemen wij van u of we dit voor u in orde kunnen maken. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    markh
    Ik heb netjes 2 terugstuur bonnen per mail ontvangen en ze gaan terug en bij binnenkomst wordt het geld teruggestort wordt er gezegd.
    Prima. Dat is wat ik wil en als dat zo verloopt, helemaal goed.
    Hopelijk comminiceert de leverancier de volgende keer beter met Groupon qua status van de artikelen.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?