Opgelost door Groupon Nederland: Iberico ham wel betaald maar niet geleverd.

Cliva

Heb 18 oktober jl Iberico-ham gekocht via een deal van Groupon. Het zou een pakket zijn bestaande uit 12 pakjes ham van 200 gram en een blik olijfolie voor iets van € 119,-.
Tot op heden niks mogen ontvangen. Heb telefonisch contact gehad met Groupon klantenservice. Kreeg daar te horen dat het intern zou worden doorgestuurd. Krijg een paar dagen later een mail met de mededeling dat ik zelf de leverancier mag benaderen om te vragen hoe het zit. Fijn geregeld!!!!. NOT. Dit bedrijf bevindt zich in Madrid of zo. Weet niet hoe jullie Spaans is, maar het mijne zeker niet goed genoeg om te vragen waar mijn ham blijft. Desalniettemin heb ik toch een poging gewaagd in het engels. Maar helaas tot op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
Groupon nog maar een mail gestuurd. Wil gewoon m'n geld terug.!!!

Of de ham wordt alsnog snel geleverd of ik wil mijn geld terug.

Cliva
    Groupon heeft mij intussen gemaild, dat ze het bedrag zullen terugstorten. Dit zal tussen de 5 a 10 werkdagen duren. Als dit inderdaad gaat gebeuren, dan ben ik zeer tevreden. Ik houd jullie op de hoogte.
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Janssen,
    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met Groupon. Echter zien wij dat het aankoopbedrag op 17-11-2014 voor u in werking is gezet. Het aankoopbedrag zal u binnen 5 a 10 werkdagen ontvangen op uw rekening. Nogmaals onze excuses.
    Cliva
    Ik had de Groupon-reactie reeds ontvangen per mail. Hoop dat het aankoopbedrag idd binnen 5 a 10 dagen op de rekening staat.
    Als dat zo is, dan ben ik prima tevreden.

Cliva

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?