Opgelost door Groupon Nederland: ik heb de verkeerde bestelling gekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 412029
Gebruiker
monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik zit sinds 15 november op een stoomreiniger te wschten maar door fouten heb ik hem weer op 12 dec moeten bestellen ,nadat ze een e mail sturen dat het bij een ophaalpunt is stat er alleen geen adres bij.
Na rondbellen en bij koerierdienst te informeren krijg ik het adres daar krijg ik de verkeerde doos mee waar ik pas thuis achterkom de volgende dag omruilen kom ik thuis zit er eer stofzuiger in ipv een stoomreiniger.
Na klantenservice gebeld te hebben en 0 mails gestuurd te hebben met uitleg en screenfoto s van de order betaling het juiste product en fotos van het verkeerde geleverde productblijven ze zeggen dat het pakket geleverd is Ja maar het verkeerde!!!zie sceenfotos dan zeggen ze u kunt de stoomreiniger terugsturen binnen 9 dagen Hallo ik heb geen stoomreiniger jullie hebben een stofzuiger gestuurd zie foto .
Maar dit alles lijkt niet voldoende want ze blijen hetzelfde zeggen dat ik de stoomreiniger heb ontvangen volgens hun computer.
10 mails 10 mails met uitleg en fotos en nog snappen ze het niet.
Nu is het teeede kerstdag en ik zit nog met die stofzuiger en heb geen stoomreiniger.
Ik krijg koop credits voor het betaalde bedrag nadat ik de Stoomreiniger retour heb gestuurd niet eens mn geld nee credits .
Geloof je nou echt dat ik daar nog iets wil kopen!!!!

De oplossing

mijn juiste bestelling sturen

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    monique
    Datum
    Ze hebben een mail gestuurd dat ik credits krijg voor mijn niet ontvangen “gezondheids kussen”
    Dat is dus weer de verkeerde bestelling!!
    Ik had een 10 in 1 stoomreiniger besteld.
    Ik weet niet wat die klantenservice daar aan het doen is maar die kunnen ze beter naar huis
    sturen.


    Stelletje slapers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is terug betaald
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen