Klacht Groupon Nederland: Ik heb gevraagd om toezending of geld terug. Hierop wordt niet gereageerd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346516
Gebruiker
R.J. Blom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31 december bestelde ik een zg. 'fotoblok' voor een bedrag van € 15,99.. Tot op heden 26 jan 2019 heb ik niets ontvangen, ook niet na hierover 2 x te hebben geklaagd. Dit lijkt erg op oplichting!

De oplossing

Dat Groepon DIRECT het bestelde stuurt of anders DIRECT mijn geld terugstort.

1 reactie

  1. Auteur
    R.J. Blom
    Datum
    Groupon heeft nu al dagen beloofd het geld terug te betalen.Maar er gebeurt niets!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.J. Blom
Datum
Uiteindelijke oplossing
ER is steeds beloofd dat mijn geld zou worden terug betaald. Maar dat gebeurt dus niet. Het zijn oplichters!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen