Klacht Groupon Nederland: Ik kan niet reserveren bij een restaurant

Klachtnummer
# 650808
Gebruiker
J.P. Andringa
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik kan niet reserveren bij een restaurant.
ben al dagen bezig en heb uitgebreid met Groupon gechat die elke keer met de oplossing komt die dus niet werkt. Elke keer als ik druk op reserveren kom ik in 'mijn aankopen' ipv een datum/tijd.
Ook is de betaling via de app veranderd. Je krijgt te lezen als je wilt betalen, 'direct naar je app' maar als je daar op klikt gebeurt er niets. Er is duidelijk iets veranderd in het systeem van Groupon wat dus niet meer werkt. Heb heel vaak groupons gekocht maar vanaf nu dus niet meer als ik wel betaal en niets geleverd krijg.

Gewenste oplossing

Dat ik bij het restaurant kan reserveren.

3 reacties

  1. Auteur
    J.P. Andringa
    Datum
    Er is nog steeds geen oplossing gekomen van Groupon. Kan gewoon naar er reserveren
  2. Auteur
    J.P. Andringa
    Datum
    Kan nog steeds niet reserveren. Waarom komt er geen reactie van Groupon hierop in klachten kompas ?
  3. Auteur
    J.P. Andringa
    Datum
    Nog niets opgelost helaas. Maar Groupon reageert blijkbaar niet op berichten in Klachtenkompas. Vraag mij af of het dan zin heeft hier een klacht te melden

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen