Klacht Groupon Nederland: Ik krijg geen BTW bon van Groupon als ik daarom vraag.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323731
Gebruiker
K. vd Weijde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al vaker tegen dit probleem aangelopen met Groupon. Dus nu maar eens vragen via klachtenkompas. Ik ben ZZPer en wil soms een groupon gebruiken voor mijn bedrijf. Ik betaal dan aan groupon. En vervolgens vraag ik om een BTWbon van de betaling. Groupon blijft me dan verwijzen naar de dealaanbieder. De dealaanbieder zegt dan, volgens mij terecht, ik kan u niet zo'n bon verstrekken want u heeft niet aan ons betaald. Als ik dan weer terug kom bij Groupon blijven die me terugverwijzen naar de dealaanbieder. Kortom, het schiet niet op. Gewoon even het BTW bedrag op de Groupon vermelden zou het probleem al oplossen.

De oplossing

Ik wil een BTW bon ontvangen. En ik wil dat ik die in het vervolg automatisch ontvang zodat ik er niet om hoef te vragen.

2 reacties

  1. Auteur
    K. vd Weijde
    Datum
    5 dagen later en nog geen reactie van Groupon.
  2. Auteur
    K. vd Weijde
    Datum
    weer 5 dagen later en nog steeds geen reactie van groupon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. vd Weijde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen