Opgelost door Groupon Nederland: Kan de vouchers gekocht bij Groupon niet verzilveren

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 586560
Gebruiker
I. Boevee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij groupons op 14/11/21 2x2 pers en 1x1 pers op 30/12/21 vouchers gekocht om uit eten te gaan bij restaurant Columbus in Scheveningen. Sinds 1 februari ben ik aan het proberen deze te verzilveren via een boeking. Omdat dit niet lukte heb ik op 11/2 via een chat contact opgenomen met Groupon. In de chat geeft Groupon aan dat het restaurant tot juni 2022 volgeboekt is. Afgesproken met Groupon dat ik toch van de deal gebruik wil maken. Tekst van de chat: Ons team zal namens jou contact opnemen met de deal aanbieder. Zodra we meer informatie hebben, vinden we zo snel mogelijk een oplossing - meestal binnen ongeveer 7 dagen. Hierna niets meer van Groupon gehoord De groupons vervallen op 14/3 en 29/4 . Het restaurant is telefonisch niet bereikbaar.
Service nul komma nul.
Ik wil nu mijn geld terug

Gewenste oplossing

Het liefst wil ik de koop ontbinden en het bedrag wat ik betaald heb geretourneerd krijgen
Geboden oplossing
Groupon had aangegeven het probleem van niet kunnen boeken van de vouchers bij het restaurant aan te zullen kaarten. Hierna nooit meer iets gehoord. Uiteindelijk de vouchers maar als credits in mijn grouponaccount bij laten schrijven.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    I. Boevee
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    I. Boevee
    Datum
    Restaurant gesloten vandaag vrijdag 18 maart, failliet?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen