Opgelost door Groupon Nederland: Kan de vouchers gekocht bij Groupon niet verzilveren
Details
Klacht
Ik heb bij groupons op 14/11/21 2x2 pers en 1x1 pers op 30/12/21 vouchers gekocht om uit eten te gaan bij restaurant Columbus in Scheveningen. Sinds 1 februari ben ik aan het proberen deze te verzilveren via een boeking. Omdat dit niet lukte heb ik op 11/2 via een chat contact opgenomen met Groupon. In de chat geeft Groupon aan dat het restaurant tot juni 2022 volgeboekt is. Afgesproken met Groupon dat ik toch van de deal gebruik wil maken. Tekst van de chat: Ons team zal namens jou contact opnemen met de deal aanbieder. Zodra we meer informatie hebben, vinden we zo snel mogelijk een oplossing - meestal binnen ongeveer 7 dagen. Hierna niets meer van Groupon gehoord De groupons vervallen op 14/3 en 29/4 . Het restaurant is telefonisch niet bereikbaar.Service nul komma nul.
Ik wil nu mijn geld terug
Gewenste oplossing
Het liefst wil ik de koop ontbinden en het bedrag wat ik betaald heb geretourneerd krijgen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.