Opgelost door Groupon Nederland: Kan de vouchers gekocht bij Groupon niet verzilveren

sad Opgelost
I. Boevee

Ik heb bij groupons op 14/11/21 2x2 pers en 1x1 pers op 30/12/21 vouchers gekocht om uit eten te gaan bij restaurant Columbus in Scheveningen. Sinds 1 februari ben ik aan het proberen deze te verzilveren via een boeking. Omdat dit niet lukte heb ik op 11/2 via een chat contact opgenomen met Groupon. In de chat geeft Groupon aan dat het restaurant tot juni 2022 volgeboekt is. Afgesproken met Groupon dat ik toch van de deal gebruik wil maken. Tekst van de chat: Ons team zal namens jou contact opnemen met de deal aanbieder. Zodra we meer informatie hebben, vinden we zo snel mogelijk een oplossing - meestal binnen ongeveer 7 dagen. Hierna niets meer van Groupon gehoord De groupons vervallen op 14/3 en 29/4 . Het restaurant is telefonisch niet bereikbaar.
Service nul komma nul.
Ik wil nu mijn geld terug

Het liefst wil ik de koop ontbinden en het bedrag wat ik betaald heb geretourneerd krijgen
Groupon had aangegeven het probleem van niet kunnen boeken van de vouchers bij het restaurant aan te zullen kaarten. Hierna nooit meer iets gehoord. Uiteindelijk de vouchers maar als credits in mijn grouponaccount bij laten schrijven.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    I. Boevee
    Restaurant gesloten vandaag vrijdag 18 maart, failliet?

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?