Klacht Groupon Nederland: KLACHT In 2014 een ballonvaart voor 2 personen gekocht bij Groupon. (A3 Ballon)

Klachtnummer
# 108635
Gebruiker
Noll
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT In 2014 een ballonvaart voor 2 personen gekocht bij Groupon. Na meerdere malen een datum te hebben afgesproken ( steeds geannuleerd), stond voor ons zondag 3 mei gepland. Nu blijkt het bedrijf (A3 ballonvaart) failliet te zijn.

We hopen dat groupon ons hierin kan tegemoetkomen en verwachten ons geld terug.
We hopen op een spoedige afhandeling.

Met vriendelijke groet,
Henk van der Noll

GEWENSTE OPLOSSING Graag zien wij het aankoopbedrag terug gestort worden.

De oplossing

Graag zien wij het aankoopbedrag terug gestort worden

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer van de Noll,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u geen gebruik kon maken van uw voucher.Ik heb dit gelijk voor u nagekeken.
    Er besloten het aankoopbedrag van de deal aan u terug te betalen.
    Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen.
    Binnen enkele minuten ontvangt u de bevestiging per e-mail.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben omtrent de terugbetaling en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen