Klacht Groupon Nederland: KLACHT In 2014 een ballonvaart voor 2 personen gekocht bij Groupon. (A3 Ballon)

Noll

KLACHT In 2014 een ballonvaart voor 2 personen gekocht bij Groupon. Na meerdere malen een datum te hebben afgesproken ( steeds geannuleerd), stond voor ons zondag 3 mei gepland. Nu blijkt het bedrijf (A3 ballonvaart) failliet te zijn.

We hopen dat groupon ons hierin kan tegemoetkomen en verwachten ons geld terug.
We hopen op een spoedige afhandeling.

Henk van der Noll

GEWENSTE OPLOSSING Graag zien wij het aankoopbedrag terug gestort worden.

Graag zien wij het aankoopbedrag terug gestort worden

Groupon.nl
    Beste meneer van de Noll,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u geen gebruik kon maken van uw voucher.Ik heb dit gelijk voor u nagekeken.
    Er besloten het aankoopbedrag van de deal aan u terug te betalen.
    Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen.
    Binnen enkele minuten ontvangt u de bevestiging per e-mail.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben omtrent de terugbetaling en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?