Klacht Groupon Nederland: Klacht over rijschool license 2 liberty.

c.t

ik heb een aktie gekocht die op de groupon stond van de rijschool license 2 liberty, ik heb een pakket van 20 lessen + theorie en praktijk examen voor 470 euro. ik heb toen die mevrouw gebeld en ik moest van haar gelijk cash betalen. ik heb dus ook dat gedaan bij de eerste les. ik heb nu 11 lessen gehad in 5 maanden tijd. Ze hield nooit op de afspraken en nu is ze ziek . ze kan mij geen les geven maar wilt ze ook geen geld terug geven.ik wil gewoon mijn geld terug zodat ik bij een ander rijschool kan. en ik zie dat er al een klacht is over deze rijschool en precies over mevrouw sevira, mijn rijinstructeur dus.
N.B : ik heb geen referentie nummer omdat ik haar cash heb betaald, dat moest van haar. ik heb alleen een kwitantie met haar handtekening en het bedrag en een whatsapp gesprek waar ook alles duidelijk staat dat ik haar 470 euro heb betaald.
Ik hoop dat jullie contact met haar opnemen voor een oplossing.

Ik wil de rest van mijn geld terug en dat is 360 euros.

Groupon.nl
    Beste tijane,Bedankt voor uw bericht.
    Kunt u ons uw gegevens doorsturen zodat we u verder kunnen helpen? Zodra we uw gegevens hebben gaan we u hierover contacteren.
    c.t
    Ik heb zojuist mijn gegevens gestuurd naar de klantenservice email. Ik hoop dat het snel in behandeling wordt genomen.
    Bedankt voor uw bericht.
    Kunt u uw gegevens ook hier sturen dan kunnen we het gelijk voor u bekijken.
    Tel nummer : 0640439028
    Email: chaymae.trincas@hotmail.com
    Bedankt voor uw bericht.
    Dit is een nieuwsbriefaccount wat u aan ons heeft gestuurd. Met deze nieuwsbriefaccount kunt u geen aankopen doen.
    Kunt u ons uw accountgegevens sturen als u die heeft?
    c.t
    Ik heb geen account bij de groupon ik kwam toevallig op die site en ik had de rijschool gelijk gebeld om te vragen over de actie. Omdat ik haar cash heb betaald hoefde ik geen account te maken. ik hoop dat u me begrijpt.
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u problemen heeft met uw aankoop.
    Zonder een account kunnen we u helaas niet helpen. Blijkbaar heeft u deze actie niet via groupon website gekocht. Daarom moet u verder dit verder oplossen met de leverancier zelf.
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?