Klacht Groupon Nederland: koopwaar doet niet aan verwachting

Klachtnummer
# 130743
Gebruiker
wil dedters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Groupon op 10 sept. 3 hortensia's besteld. Ik las bij de voorwaarden dat de bestelling
niet terug gestuurd kon worden. Dus ik vraag bij gebrek aan beschrijving naar de hoedanigheid van deze planten. Hoogte/aantal zijtakken enz. want indien het mij te
iel/pieterig zou lijken dan kon ik de bestelling annuleren. Ik krijg op het e-mail adres
dat bij de voorwaarden stond echter geen antwoord en in ééns waren daar de 3 planten.
Ze zagen er schandalig uit, normaal had ik ze meteen in de groencontainer gegooid,
maar ik heb ze echter bewaard omdat ze het corpus delictum zijn. Heb na veel moeite
Groupon gebeld dat ik niet akkoord ga met de leverantie en dat ik mijn geld terug wil.
Groupon antwoordde dat het allemaal in orde wordt gebracht en dat is nu (27/9) een
week geleden en heb nog niets gehoord.

De oplossing

simpel, ik wil mijn geld terug (19,99)
IBAN NR. NL09ABNA0412348756 t.n.v. W. Dedters/Edam

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Dedters,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat hortensia's in slechte staat zijn geleverd.

    Wij hebben besloten het aankoopbedrag van de deal: "3 Vanilla Fraise Hortensia Panicles" aan u terug te betalen, omdat wij geen passende oplossing voor deze kwesitehebben ontvangen van de dealaanbieder.

    In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 19.99 euro.

    Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op uw maandelijkse credit card afrekening.

    Wij hebben u tevens via Klachten.nl voorzien van dezelfde reactie.

    Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben betreft de terugbetaling en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen