Binnen de gestelde termijn heb ik telefonisch gemeld mijn produkt te willen retourneren. Daarvoor zou mij een retourlabel worden toegestuurd.
Vier weken geleden ontving ik een bijlage met retourlabel in PDF-formaat, maar dat document gaf een foutmelding en was niet te openen c.q. te printen. Een week later ontving ik een email ZONDER ontvangen. Vervolgens heb ik tweemaal gemaild, maar ontvang geen reactie meer.
De oplossing
Graag ontvang ik per omgaande bericht hoe ik nu moet handelen. Kan ik het artikel ter attentie van iemand sturen die op de hoogte is? Graag ontvang ik het retouradres en evt. nadere informatie.
4 reacties
Auteur
Groupon.nl
Datum
Beste Mies,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo is gelopen. Wij zullen deze kwestie gelijk verder uitzoeken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
Auteur
Mies
Datum
Opnieuw heb ik mijn emailberichten aan jullie toegezonden op 04 november n.a.v. jullie email. Inmiddels is het weer een week later en heb ik nog steeds niets gehoord. Ik wil graag retourgegevens om het product te kunnen terugsturen!
Auteur
Groupon.nl
Datum
Beste Mies,Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u ons op 4 november een e-mail heeft gestuurd. Door een fout in ons systeem, hebben wij deze niet ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen vandaag nog het retourlabel in orde maken en naar u sturen via de e-mail.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
Auteur
Mies
Datum
Ruim 10 weken nodig gehad om retourlabel te ontvangen voor terugsturen product. Mails en reminders werden niet beantwoord. Ben helemaal klaar met Groupon.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Mies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.